
Kad kods ir ievietots, Google Analytics sāks vākt datus par jūsu vietnes apmeklētājiem, to aktivitātēm un uzvedību. Pēc tam jūs varēsiet izmantot dažādas analīzes funkcijas, lai iegūtu noderīgus datus par vietnes apmeklētājiem, piemēram, viņu atrašanās vietu, lietošanas ierīci, lapas skatīšanu un pārejas starp lapām.
Google Analytics ļauj arī izsekot konkrētu mērījumu sasniegšanai, piemēram, lapu apmeklējumu, pirkumu vai pieteikumu veikšanai. Tas ļauj jums izvērtēt jūsu mārketinga kampaņu veiksmīgumu un optimizēt savu vietni, lai uzlabotu konversiju un lietotāju pieredzi.
Lai izmantotu Google Analytics efektīvi, ir svarīgi saprast, kādas metrikas un dimensijas jums ir jāuzrauga un kā tās interpretēt. Ir pieejami arī daudzi mācību resursi un apmācības, kas palīdzēs jums izprast un izmantot šo analīzes instrumentu pilnībā.